1’M | Csípő és comblazítás egyszerre – egy kis segítséggel

Szerző: 0 hozzászólás

Mobilizáljunk egy percet a felszabadult mozgásért!
újfent az ülést okoljuk mindenért, nincs ez máshogy a csípőnknél sem. Sok oka lehet egy csípőkopásnak, de ha a csípő körüli izmaink jó állapotba vannak, csökkenthetjük a tüneteket és jó pár évvel meghosszabbíthatjuk a csípőnk élettartamát. Most a hirhedten problémás csipőhajlítót fogjuk alaposan megnyújtani, egyetemben a combnyújtókkal, melyek hasonlóképpen a csípő hajlítását is végzik a térd nyújtásán túl.

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Soft ball labda

A kis helyigényű eszközt használhatjuk erősítő, zsírégető, stretching edzésekhez, de a gerinc különböző szakaszainak ergonómikus alátámasztásaként, vagy akár relaxációhoz is kiváló. Mérete és puhasága miatt babatornához is kiváló.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Válaszolj

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Szerző

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről