Ott a szerva! – de mit szól ehhez a vállam!?

Szerző: 0 hozzászólás

Milyen veszély leselkedik a dobó mozdulatot sokat alkalmazó sportok szerelmeseire, és hogyan tudjuk ezeket csökkenteni?
Röplabda, tenisz, akár kislabdadobás – minden az erőn és a hatékonyságon múlik. Igen ám, de nagyon könnyű túlterhelni a vállat ezekkel a mozdulatokkal, különösen a bicepsz ín van veszélyben. Megmutatjuk, hogy lehet ezt a területet karbantartani lazítással és nyújtással, hogy ne a fájdalom határozza meg a meccsek eredményét!

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Grid masszázs labda

A TriggerPoint GRID Ball™ egyesíti az egyedülálló GRID rács mintát egy 13 cm-es masszázslabda előnyeivel, a célzott izomlazításért.

TP Acucurve masszírozó

Használja az ergonomikus AcuCurve masszírozót, hogy enyhítse a feszes és fájó izomcsomókat, különösen a nehezen elérhető területeken a nyakon, a háton, és a vállon.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Válaszolj

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Szerző

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről