1’M | Nyakizom lazítás – Hogy ne csak tükörből tudj tolatni!

Szerző: 0 hozzászólás

Hatékony önmasszázs technika a nyak mozgáspályájának növelése érdekében.
Sokan tapasztaljuk, hogy a nyakunk kötötté, mozgása beszűkültté válik, ami a mindennapi életben bizony komoly gondokat okozhat – pl vezetés. Ebben a videóban a fej oldalra fordítását tanuljuk meg fokozni, kilazítani az ezért felelős izmokat. Társunk ebben az én kis kedvencem, a dupla masszázslabda lesz :). Ne felejtsetek el előtte, utána tesztelni (fejfordítás jobbra-balra), meg fogtok lepődni az eredményen!

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Trigger Point -The Grid 1.0

A Triggerpoint MB2-es masszázs eszköze kifejezetten a hát és a nyak izmainak masszírozására lett tervezve. Elforgatva állíthatjuk a két kis labda egymás közötti távolságát, amelyek így más-más izmokat képesek masszírozni.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Válaszolj

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Papp Orsolya

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről