“Futótérd” megelőzése masszázshengerrel

Szerző: | 0 hozzászólás

Egy problémás terület és érzékeny terület lazítása, amivel sok gondtól kímélheted meg magad, ha sokat futsz.
A futás, amilyen egészséges, annyi veszélyt rejt magában, már ami a mozgásrendszert illeti. A mai videóban a futótérd néven ismert iliotibialis szindrómát vesézzük ki, megmutatjuk, milyen gyakorlattal minimalizálható a kialakulásának esélye. Tehát átvesszük, hogyan hengereljük hatékonyan a rettegetten fájdalmas külső csípőizmokat.

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Trigger Point -The Grid 1.0

A GRID Foam Roller henger az SMR (self-myofascial release – hengeres önmasszázs) alkalmazásának legismertebb eszköze, mely egyre népszerűbb a profi sportolók között a teljesítmény és az általános egészség terén mutatott drasztikus és általában azonnali hatása miatt.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Válaszolj

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Papp Orsolya

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

RSS
Follow by Email
Facebook
Google+
Twitter

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről