Nyakizmok lazítása önmasszázzsal

Szerző: | 0 hozzászólás

Nehezen elérhető terület, pedig sokaknál problémás.
Számítógép, tablet, telefon, mind mind egyenes út a helytelen fejtartáshoz, ami a nyakizmok aránytalan terheléséhez vezet. Tartáskorrekció előtt hasznos ezeket a túlterhelt izmokat átlazítani. Ennek lehetőségeit boncolgatjuk most ebben a videóban. A klasszikus masszázshengeres technikákon kívül most bemutatunk nektek egy praktikus, alternatív eszközt, amivel ezek a feladatok még könnyebben és hatékonyabban kivitelezhetőek.

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Trigger Point -The Grid 1.0

A GRID Foam Roller henger az SMR (self-myofascial release – hengeres önmasszázs) alkalmazásának legismertebb eszköze, mely egyre népszerűbb a profi sportolók között a teljesítmény és az általános egészség terén mutatott drasztikus és általában azonnali hatása miatt.

Trigger Point -The Grid 1.0

A Triggerpoint MB2-es masszázs eszköze kifejezetten a hát és a nyak izmainak masszírozására lett tervezve. Elforgatva állíthatjuk a két kis labda egymás közötti távolságát, amelyek így más-más izmokat képesek masszírozni.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Válaszolj

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Papp Orsolya

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

RSS
Follow by Email
Facebook
Google+
Twitter

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről