Erősítsd a hasizmod [KÍMÉLD A GERINCED]

Szerző: 0 hozzászólás

Hogyan erősítsd a has és törzsizmokat egy multifunkciós eszközzel anélkül, hogy ártanál a gerincednek – avagy mi mindenre jó egy ülőpárna?
Hasizom – mindenki mumus területe. Mi most nem azt fogjuk bemesélni neked, hogyan varázsolhatsz “kockahasat” két hét alatt, hanem egy valós megoldást kínálunk arra az esetre, ha derékfájós vagy, de erősíteni szeretnéd ezt a területet. Mindezt egy dynair ülőpárna segítségével, amivel a hasadon, törzseden olyan izmokat dolgoztathatsz meg, amelyeknek létezéséről nem is tudtál eddig. 🙂

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Dynair Senso ülőpárnA 36 cm-es méretben

A székre helyezve a levegővel telt domború eszköz a gerincet folyamatosan helyes tartásra ösztönzi, azaz a folyamatos, apró elmozdulások által a medence billenésén keresztül az ágyéki gerinc helyes beállítására vezeti rá a használót. Tornaeszközként is használható, balansz- és izomerősítő gyakorlatokhoz.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Papp Orsolya

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről