1’M | Törzs oldalsó részének hengerezése

Szerző: 0 hozzászólás

A törzsfordításos gyakorlatok nagyon hatékonyan lazítják a gerinc menti izmokat, így izomeredetű hátfájásra kitűnő segítség lehet, ám ha az törzs oldalán futó szövetek merevek, feszesek, nem tudjuk kivitelezni ezeket a gyakorlatokat.
Fontos, hogy áthengerezzük ezeket a részeket a gyakorlat előtt. (+ a mindennapi életben is elég fontos, hogy fájdalommentesen hátra tudjunk fordulni, gondoljunk csak például a tolatásra a kocsiban.)

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Trigger Point -The Grid 1.0

A GRID Foam Roller henger az SMR (self-myofascial release – hengeres önmasszázs) alkalmazásának legismertebb eszköze, mely egyre népszerűbb a profi sportolók között a teljesítmény és az általános egészség terén mutatott drasztikus és általában azonnali hatása miatt.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Papp Orsolya

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről