Mi pontosan a hengeres masszázs, miért és hogyan hengereljek?

Szerző: | 0 hozzászólás

Magyar fordításért kattints a filmen a jobb alsó sarokban a feliratok ikonra.

Tudd meg pontosan az összefüggést az izompólya és a teljesítményed között akár a sportban, akár a mindennapokban.

Hengerelni egyszerű, mint elszámolni háromig:
1. Legalább egy perig hengerelj minden testtájat…
2. Két zónára oszd fel a hengerelni kívánt izomcsoportokat
3. Három alapvető technikát alkalmazz minden területen, melyek a gördülés, nyújtás, ringatás.

Ha hengerelsz, jusson eszedbe az ABC is.
A. Alulról felfelé haladj a testtájakon, talp, vádli, comb, far és hát
B. Belégzés. Lélegezz lassan és mélyen, kontrolláld vele a lassú mozdulatokat masszázs közben
C. Célszerűség. Ne feledd, soha sem az intenzitás, hanem a rendszeresség a lényeg. Használd a hengered minden nap, lehetőleg sportolás előtt, vagy közvetlenül azután.

A cikkhez kapcsolódó termékeket itt éred el:

Trigger Point -The Grid 1.0

A GRID Foam Roller henger az SMR (self-myofascial release – hengeres önmasszázs) alkalmazásának legismertebb eszköze

TP Massage Ball

A legjobb választás, ha célzott területen, egy egy ponton vágysz megkönnyebbülésre

TP Mobility Pack

Praktikusan összeállított kompakt csomag, ami egy GRID masszázs-hengerből, egy MB1 masszázslabdából és egy hordozó pántból áll.

A szerzőről

Dienes Viktória

Gyógytornász, manualterapeuta.

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Dienes Viktória

Dienes Viktória

Gyógytornász, manualterapeuta.

Kövess és lájkolj minket :)

RSS
Follow by Email
Facebook
Google+
Twitter

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről