1’M | Legjobb derékátmozgató rutinom Softballal

Szerző: 0 hozzászólás

Mobilizáljunk egy percet a felszabadult mozgásért!
Nem is gondolnád, hogy ez az egyszerű eszköz mennyi mindenre jó.

Most megmutatjuk, hogyan tudod vele minden irányba kellemesen, és hatékonyan átlazítani az ágyéki gerincszakaszt – azaz a derekad!

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Soft ball labda

A kis helyigényű eszközt használhatjuk erősítő, zsírégető, stretching edzésekhez, de a gerinc különböző szakaszainak ergonómikus alátámasztásaként, vagy akár relaxációhoz is kiváló. Mérete és puhasága miatt babatornához is kiváló.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Válaszolj

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről