Amit a HENGEREZÉSRŐL és az ÖNMASSZÁZSRÓL tudni kell

Szerző: 0 hozzászólás

Miért jó a hengerezés? Hogyan tudod hatékonyan használni? Ismerkedjünk meg az alapfogalmakkal, hogy bártabban elkezdhesd az önmasszázst.
Ha van saját masszőröd, masszázsterapeutád, aki minden pillanatban a rendelkezésedre áll, akkor ez a video nem neked készült, viszont ha érdekel az önmasszázs, a hengeres masszázs, akkor mindenképpen érdemes megnézned ezt a filmet, mert legyen a célod izomfájdalom csökkentése, sérülésmegelőzés, vagy egyszerűen csak nagyobb sportteljesítményt akarsz elérni, mindenképpen fontos, hogy betarts néhány szabályt, hogy a leehető legjobban ki tudd használni a masszázshengered nyújtotta előnyöket.

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Trigger Point -The Grid 1.0

A GRID Foam Roller henger az SMR (self-myofascial release – hengeres önmasszázs) alkalmazásának legismertebb eszköze, mely egyre népszerűbb a profi sportolók között a teljesítmény és az általános egészség terén mutatott drasztikus és általában azonnali hatása miatt.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Válaszolj

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Papp Orsolya

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Kövess és lájkolj minket :)

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről