1’M | Rotációs gyakorlat – felső háti szakasz mobilizálás

Szerző: | 0 hozzászólás

A törzsfordítások kiválóan lazítják a gerinc melletti izmokat,
alapvetően merevebb gerincszakaszokat mobilizálnak, ami nagyon fontos, ahhoz, hogy egészséges és fájdalommentes gerincoszlopunk legyen. Mutatok egy tipikus gyakorlatot kedvenc hengerünk közreműködésével.

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Trigger Point -The Grid 1.0

A GRID Foam Roller henger az SMR (self-myofascial release – hengeres önmasszázs) alkalmazásának legismertebb eszköze, mely egyre népszerűbb a profi sportolók között a teljesítmény és az általános egészség terén mutatott drasztikus és általában azonnali hatása miatt.

Trigger Point - The Grid X

A GRID X Foam Roller-t azoknak ajánljuk, akiknek az átlagos keménységű masszázshenger már nem elég – felülete kétszer keményebb, mint a GRID 1.0, mely a sérülések, izomfájdalmak kezeléséhez szükséges.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Papp Orsolya

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről