A henger nem csak “hengerezésre” jó

Szerző: | 0 hozzászólás

Újabb hasznos gyakorlatok tartásjavításra, főként a mellkas tájékra és a felső háti szakaszra koncentrálva.
Tovább haladunk a tartásjavítás rögös útján. Két olyan gyakorlatot láthattok, mely főként a rövidült mellizmok nyújtását szolgálja, és segít mobilizálni a merev háti szakaszt. Ehhez pedig szintén a hengert fogjuk segítségül hívni, méghozzá az eddigi videókban látott henger “nagy testvérét”.

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Trigger Point - The Grid 2.0

A GRID Foam Roller henger az SMR (self-myofascial release – hengeres önmasszázs) alkalmazásának legismertebb eszköze. A GRID 2.0 kétszer olyan hosszú, mint a GRID 1.0 jól alkalmazkodva nagyobb felületű masszázshoz.  

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Papp Orsolya

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről