Feszül a vállad? Két [HATÉKONY] gyakorlat a fájdalom ellen.

Szerző: 0 hozzászólás

Ha Te is egész nap egy irodában ülsz, akkor sajnos ismered azokat a fájdalmas tüneteket, amit a nyak-, vállöv környéki merevségek okoznak.
Ebben a videóban két egyszerű masszázshengeres gyakorlatot mutatunk be Neked, amit, ha napi 3-5 percet áldozol rá, biztosan csökkenti, megszünteti ezeket a panaszokat. A film bevezető részében egy picit bemutatjuk miért alakulnak ki ezek a fájdalmas izomcsomók, miért fontos, hogy foglalkozzunk ezekkel, különösen akkor, ha túl sok ülőmunkát végzünk minden nap. A gyakorlatok nem csak a tüneteket csökkentik, de tartós megoldást is nyújthatnak a fájdalom újbóli kialakulása ellen.

A cikkhez kapcsolódó terméke(ke)t itt éred el:

Trigger Point -The Grid 1.0

A GRID Foam Roller henger az SMR (self-myofascial release – hengeres önmasszázs) alkalmazásának legismertebb eszköze, mely egyre népszerűbb a profi sportolók között a teljesítmény és az általános egészség terén mutatott drasztikus és általában azonnali hatása miatt.

A szerzőről

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője. Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Szerző

Papp Orsolya

Papp Orsolya

Gyógytornász, Sportoktató, Az R-med mozgásterápiás szakértője.
Munkám során főleg traumatológiai, ortopédiai és neurológiai betegek rehabilitációjával, valamint élsportolók preventív jellegű gyógytornájával foglalkozom.

Tippek a stressz ellen

Kövess és lájkolj minket :)

RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter

Iratkozz fel hírlevelünkre

hogy ne maradj le legfrissebb blogbejegyzéseinkről